Thursday 5 May 2011

@ TaMaN nEgArA,PaHaNg..


hahh...nie die time kat taman negara..
time nie akuh ngan yg len naek 
jambatan gantung (canopy walk)
best giler walau ponn SERAM k..
nie sumer kawan kawan akak aku...
kak didi.kak yana and dek nor..


nie akuh ngan akak aku lah...kak yun..
nie bergambar ngan orang asli..
huhuhu..first time ngan orang asli nie..
pemalu sangat anak anak orang asli nie..
hahaha:D


nie die jambatan gantung yg dok aku cite td...
fuhh!!memg best...naek nie pndang depan je..
tak pandg2 bawah..SERAM kott..hahaha:P


nie sebelum balik aku bergambar dulu kat taman negara..
meloncat aku kegembiraan yg amat sangat ngan dek nor..
lepas tension aku bila g sana..
x rugi kott..:P


yang nie lak time ade kat atas gunung..
name nye bukit terisek...
berpeluh gak nak sampai sni..
akhir nya sampai gak berkat kegigihan akuh.
hahaha:P


yaa...tu lah TAMAN NEGARA..best uhh g sana...
akhirnya dapat bergambar berlatar belakangkan 
TAMAN NRGARA...
huhuhuh..
tak dapat dilupakan bila berada disana..
syokk abiss..:P...:)

No comments:

Post a Comment