Wednesday 7 December 2011

baru tahu ..

ohh baru tahu...
hah korang nak tahu ape yg aku baru tahu nie..hihi..begini semalam mak aku suruh la aku tolong die kat dapur tu,so aku tolong la kan...

aku: nak orang tolong buat ape nie?
mak: tolong siangkan ketam tu nak masak lemak kejap lagi..
aku: erm yela...(sedang siang2 ketam tu tibe2)
        mak nie ape nie,telur ketam nie ke ape?? 
mak: apenye..tu bukan telur die,tu macam batu karang lekat kat badan die..
aku: ohh yeke..tak penah nmpak pon..baru first time..hehe
mak: erm tulah lain kali tolong kat dapur nie..baru la tahu sume bende..
aku: erm baiklah mak..hihi

hah tu la die yee..baru tahu pasal batu karang kat badan ketam..haha
(orang tak biase tolong siang2 ketam ikan nie la die)..hehhe
tapi sekarang aku dah tahu dah disebabkan aku tolong mak aku kat dapur..huuhu..
so korang kene la rajin2 tolong mak korang kat dapur tu yerk..naty macam2 korang boleh tahu tau..
nie aku tynjukkan  gambar pada siape yang tak pernah tengok tuhh..


hah nie la die yg dalam bulatan kuning tu..tu la die batu karangnye..
pelik kan..??


tengok rupe die..hehehe
seram aku tengok tau..


nie hasil yg aku siang ketam tu..haha boleh la not bad..
yg pasti aku happy tolong mak aku..
tu yg pnting kan???..k bye,naty smbung dengan story lain..

No comments:

Post a Comment